Isnin, 28 November 2011

DigiLive Zero & KPOP



Salam,

Tadi Digi ada bagi SMS kat aku. Ada content terbaik untuk di download-DigiLive Zero.

Aku pun godek-godek la android aku. Aku cuba download Opera Mini seperti yang di syorkan. Kewwwllll la!! Aku bukak internet cepat je. Tak perlu tunggu lama.

Dengan DigiLive Zero ni,korang boleh surf laman web yang terpilih dengan percuma je. Korang cuma perlu download Opera Mini Browser dalam hp,tablet,android atau smartphone korang. Yang bestnya bagi peminat KPOP,content bulan ni padat dengan berita,gambar dan informasi tentang penyanyi pujaan korang.

Tawaran ni khas untuk pengguna Digi je. Layari  Digi untuk arahan download dan baca dulu terma dan syarat. Kang main download saje,menangis kredit kena potong.

Aku download GetJar dari Digi. Dalam tu banyak benda yang aku boleh download secara percuma contohnya Blogger Android. So tak payah bawak lappy nak berblog. Cukup bawak android atau smartphones. Mudah nak ambik picture dan terus create entri. Tapi tetap tak boleh lawan aplikasi Market.

The power is in your hand. Happy KPOPing with Digi!

Posted via Public Phone Kat Tengah Laut

Tiada ulasan: