Sabtu, 26 November 2011

Nuffnang Yang Sibuk!



Salam,

Semalam aku berpeluang pergi ke pejabat  Nuffnang yang terletak di Jalan Yap Ah Sak. Puas jugak aku memusing mencari  Nuffnang ni.

Naik je kat tingkat 12B,aku di sambut mesra oleh seorang mamat chinese yang sangat humble. Sesambil duduk kat meja customer,aku memerhati keadaan sekeliling. Team  Nuffnang sangat sibuk tapi yang aku salute,teamwork tu kuat. Aku tak perlu nak tunggu lelama kat situ. Urusan tak sampai 10 minit pun.

Awak nak ambil tiket ke? Err...tak. Saya datang sebab Coca Cola! Dia orang tanya under siapa. Aku jawablah  Eyriqazz . Owhh...saya tau. Cik duduk kejap ye. Begitulah ramahnya mereka ni.

Bila dah dapat pek Coca Cola Limited Edition ni,aku ingat nak stay sekejap. Banyak benda aku nak tanya. Tapi tak apalah. Next time aku mesti datang lagi. Thanks Nuffnang!

Join contest kat  Great Teacher Onizuka yang menawarkan pelbagai hadiah sebelum 30 November ni.  

Posted via Public Phone Kat Tengah Laut

Tiada ulasan: