Sabtu, 22 Oktober 2011

Kali pertama

Salam,ini adalah catatan pertama aku kat blog baru. Blog lama aku dah delete atas sebab2 yg tertentu. Hobi aku memang suka menulis. Terutamanya diari...dari sekolah menengah,aku sudah mula menulis diari. Almaklum saja masa tu aku baru jer meningkat remaja. Rasa segan bila bercerita tentang masalah peribadi ataupun jatuh cinta pada seseorang...hehehe...kecik2 dah gatai..segalanya pasti aku luahkan pada diari.

Oleh kerana teknologi semakin maju,aku akan mula menulis di dalam blogg..Blogg ni aku tujukan khas buat keluarga,suami,anak dan cucu cicitku nanti agar mereka tau bahawa seorg anak,isteri,ibu,nenek atau moyang sgt menyukai dunia tulis menulis,conteng menconteng mahupun bebel membebel...semoga kalian sentiasa mengingati ku sebagaimana aku mengingati kalian ya...chill yall!! :D
Published with Blogger-droid v1.7.4

Tiada ulasan: