Sabtu, 19 November 2011

My Love Patzzi



Saturday Night Fever

Salam,

Sabtu tengah-tengah bulan macam ni,aku biasa duduk kat umah je. Kalau tak ada buat polishing skrip,aku melepak kat umah sambil melayan Astro Fun Pack. Budget tak ada maa...

Hari ni mood aku nak tengok cerita Korea pulak. Kalau nak tau,ni lah kegilaan zaman aku dulu selepas cerita Winter Sonata. Lepas cerita ni,lambakan cerita Korea yang berunsurkan percintaan ringan,lucu,romantik tumbuh macam cendawan. Contohnya macam Lovers in Paris,Full House etc..

My Love Patzzi ni mengisahkan,Song Er adalah seorang gadis biasa yang naif,tergopoh gapah dan biadap. Dia sentiasa bergaduh dengan rakan-rakan sekerjanya. Oleh itu,dia digelar "wanita ganas". Sebenarnya Song Er adalah seorang yang baik hati,cuma tak tahu nak tunjuk je.

Macam biasalah. Cerita cinta Korea,dah tentu ada pesaing yang busuk hati. Filem ni wajib tonton oleh kipas-susah -mati drama Korea. Dibintangi oleh Jang Nara (kalau pernah dengar,lagu ringtone Korea yang terhangat di Malaysia dulu..."Its gonna be another day with a sunshine" haaaa....confirm korang penah dengar. Lagu tu adalah dari lagu tema drama ni la haaa...)

Bagi remaja yang suka berangan dengan kisah cinta yang gila-gila,download je kat Youtube. Sekarang,aku nak marathon dulu deh.

Posted via Public phone kat taman perumahan aku

Tiada ulasan: