Khamis, 22 Disember 2011

Angry Frog vs Angry Bird vs Angry Chicken



Salam,

Hari ni menyinggah ke 'Market' kot-kot ada brand new aplikasi. Terpandang pulak aku bahagian software games- Angry Frog.

Dah lama aku perasan game ni tapi aku tak download pun. Tetiba hari ni aku tertarik nak cuba. Di pendekkan cerita,bila dah siap download apa sume,bermula untuk percubaan Angry Frog-athon.

Kisahnya tentang katak sedang meng-Kamikaze diri sendiri untuk membunuh musuh tradisi kaum katak iaitu ular tedung. Bukan mudah nak tewaskan si tedung ni. Kayu pun susah nak jatuh nak timpa si tedung adehhh!

Walaupun visualnya simple,tapi game ni masih boleh di anggap kreatif sebab kepelbagaian sudut nak melastik.

Game ni tetap tak boleh lawan Angry Bird. Tapi aku ada dengar pencabar baru Angry Bird sekarang ni Angry Chicken. Lepas ni tak tau angry apa yang keluar.

Posted via Mesin Taip Buruk-All the images that appears in this entry is belongs to Google or Lanun Darat Heritage

Posted via Mesin Taip Buruk-All the images that appears in this entry is belongs to Google or Lanun Darat Heritage

Tiada ulasan: