Ahad, 4 Disember 2011

Blog Sampah! Menyampah!



Salam,

Bila tengok blog orang lain kemas dan tersusun,teringin pulak nak mengemas kini kan blog. Ini baru dinamakan serupa dengan kapal pecah. Tunggang langgang susunannya! Sibuk melanun sampai kapal sendiri tak tertampal.

Aku sendiri pun menyampah dan tak ada mood nak tengok. Bukan tak pernah cuba template. Dah banyak kali tapi oppssie error 404 found. Berjam-jam mengadap laptop belum tentu aku dapat buat.

Identiti header- Yang inikan,aku langsung tak boleh nak create sendiri. Nak mintak tolong blogger lain,tak banyak choice yang dibuat. Lebih kurang sama macam header blogger lain. Aku tak nak timbul pulak isu sama header. Sekarang,pasal benda yang kecik pun boleh gaduh inikan pulak benda yang akan bertempek di blog kita untuk jangka masa tertentu.

Aku cuma mahukan template yang simple dan tak berat. Sebab kalau blog kita berat,belum tengok entri lagi orang dah tekan butang X sebab lama sangat loading. Dan yang paling penting mesra android dan mesra segala jenis smartphones.

Aduiyaiiii,jangan kapal aku karam lepas ni sudah.

Posted via Mesin Taip Buruk

Tiada ulasan: