Khamis, 1 Disember 2011

Im Digi Blogger Not Digi Booger



Salam,

Semalam Nuffnang ada bagi email kat aku. Khas untuk Digi Evangelist. Aku ni kira salah seorang usernya dan 'angel' kepada Digi ni.

Digi sedang membuat tawaran khas untuk bekerja bersama mereka selama tiga hari iaitu pada 14-16/12/2011. Tawaran ni memang aku tak akan lepaskan. TAPI kalau ada rezeki. Sebab hanya 5 orang blogger terpilih sahaja yang layak setelah pemilihan di buat.

Bukan apa,bila dah dapat peluang bertemu rakan blogger,bila lagi nak jalinkan persahabatan tu. Aku dah tengok ramai blogger jumpa semasa perjumpaan aktiviti dan terus jadi bestfriend.

Errr...niat aku ke sana sebab nak tau,siapa sebenarnya orang kuning Digi yang selalu follow aku kemana-mana...ke tandas pun ikut erkkkk!!!

Posted via Public Phone Kat Tengah Laut

Tiada ulasan: