Isnin, 5 Disember 2011

Tips Untuk Kurus



Salam,

Masa aku balik kampung hari tu,aku kena tegur dengan mak. Mak cakap aku dah chubby sangat. Tanya aku ni dah ada isi ke apa. Aku pun tak perasan yang selama ni badan aku naik mendadak sangat. Aku pegilah timbang berat badan. Hah 73kg ke???? Kali terakhir aku timbang 3 bulan sebelum 50kg je. Memang naik mendadak.

Entri malam ni aku nak kongsikan cara untuk kurus dengan idea aku sendiri.

Bahagian Lengan

•Rajin-rajin la mengemaskan barang mainan anak-anak yang bersepah tu. Bukan setakat lengan cantik,bibir pun turut bersenam sekali. Yelah sambil mengutip,sambil pot pet pot pet

•Rajin-rajinkan memasak untuk suami. Tangan kita bergerak dan biar dia pulak gemuk. heheehehehe

Bahagian Peha,Betis & Punggung

•Lebih baik naik tangga dari naik lift. Kalau tempat keje tu 88 tingkat,berhenti la bila suku lagi nak sampai. Naik tangga pulak. Confirm cepat kurus.

Lain-lain bahagian

•Maaf,aku pun tak tau nak buat macam mana. Terpulang kat korang. hehehehehe

Tapi ada kawan satu office,cara diet dia,minum dua liter air kosong setiap hari. Dalam masa beberapa bulan je dia jadi kurus plus yang menariknya dulu kulit dia macam orang tua dan tak bermaya. Tapi sejak dia amalkan,kulit dia lembab dan terserlah cantik semulajadi.

Kuasa air! Tapi apakan daya. Seperti picture kat atas,sehari aku mampu teguk tak sampai separuh. Bila nak kurus ni waaaa....

Posted via Mesin Taip Buruk

1 ulasan:

shahrazali berkata...

23 kilo naik awk x perasan??? hehehe...tips yg simple tapi lebih berkesan dari makan ubat kurus...