Khamis, 16 Februari 2012

Saya Menang Motor!



Salam,

Tu dia tajuk..memang tak boleh blah..ekekeke...sebenarnya aku tak menang apa-apa pun. Cuma menang sekeping kertas yang bertulis aku akan memenangi Rm225,000. Banyakkan nilai tu? Huiii...aku dah berkira-kira nak beli itu ini dan nak bagi kat mak bapak aku duit.

TAPI! ada tapinya...aku tak percaya semua tu..aku dah surf tenet sebelum terpedaya dengan janji manis syarikat yang aku dengar hampir bankrupt. Semua komen negetif dan cuma ada satu je positif. Itu pun dia kena pulangkan balik Rm30k..dia menang Rm100k. Dapatlah balance Rm70k.

Selagi aku tak dapat cheque,aku takkan mudah nak tertipu. Wahai READER DIGEST,dulu kamulah majalah paling top. Tapi kini kamulah scambag. Nak suruh aku melanggan buku ni selama setahun baru dapat duit sebanyak tu. Kenapa tak bagi percuma terus?

Baik kita join giveaway dari forum,Facebook atau blogger kita. Aku sendiri menang hampir rm100 dengan menjawab soalan mudah di  PAPA ALISYA .

Nanti aku cerita lagi bila datangnya surat kedua dari Reader Digest ni. Jangan mudah gelap mata. Sebab kalau setakat bagi kunci kereta BMW tapi keretanya ngak ada,baik simpan niat tu. Jangan menyesal kemudian hari. Siasat dulu sebelum buat keputusan. Chill ya!

Posted via Mesin Taip Buruk-All the images that appears in this entry is belongs to Google or Lanun Darat Heritage

Tiada ulasan: