Ahad, 4 Disember 2011

Bahang Amarah 2012



Salam,

Belum pun habis Angry Bird Season 2011 aku main,android aku dah update yang baru sempena Hari Natal yang akan tiba tak lama lagi.

Lembabnya aku main Angry Bird! Angry Bird Rio dan Angry Bird Seasons pun aku tak complete lagi level. Selalunya anak buah aku yang berumur 5 tahun yang jail break kan level yang sangkut. Dia memang pakar Angry Bird!

Godek punya godek,Halloween season pun aku tak lepas. Christmas season pulak sampai no 3 je. Aku pulak yang rasa Angry. Grrrr....

Ada satu burung baru dalam Angry Bird version Hammoween 2012. Berwarna oren. Tapi power macam hampeh. Langsung tak membantu. Aku pun rasa ggrrrr... lagi.

Posted via Mesin Taip Buruk

3 ulasan:

ewanthology berkata...

boleh leka klu main game ni

Unknown berkata...

salam kenalan..

tak pernah main game angry bird tu.. hehhe.. serius..

محمد رازيق berkata...

kalu men game ni, boleh tak makan aku.. syok.. hehe